2.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
46

Amateuristische Service

Gepubliceerd op 30 juli 2007 door Bas van Kokswijk.

Op dinsdag de 24e om 09:30 de bestelling geplaatst via ideal op de webshop, e-mail ter bevestiging van de geplaatste bestelling om 9:34 ontvangen. Bestelling van 1 artikel, een hardeschijf die 100+ stuks op voorraad was (hierover had ik gebeld).

Hele dag verder niets gehoord van alternate.

Toen ik woensdagochtend niets had ontvangen dacht ik \"ik bel alternate maar even op, misschien komt het pakket niet via tnt\". Nou het kwam helemaal nog niet. Mijn order was nog niet verwerkt bij hun aldus de medewerker. De vraag hoe dat mogelijk was werd beantwoord met: \"Ik zie dat deze vanochtend om 10 uur is besteld\". Mijn reactie was natuurlijk daarop: \"hoe kan het dan dat ik de orderbevestiging gisteren per e-mail heb gehad?\" Antwoord:\"geen idee, niet te verklaren, hij gaat er vandaag uit met de post.\"

Rond 13:52 inderdaad een bevestigings e-mail van mijn bestelling inclusief boodschap dat ze deze zo spoedig mogelijk wordt uitgeleverd.

Sowieso vraag ik me nu al af: \"Hoe kan je in hemelsnaam een webshop goed draaien als je de orders meer dan 28 uur later pas verwerkt?\", maar het wordt erger.

Woensdagavond geen verzendbevestiging gehad o.i.d. dus mijn Donderdagochtend begon al wat twijfelend over de verzending.

Toen ik om 13:00 nog steeds niets voorbij had zien komen besloot ik voor de tweede maal Alternate te bellen.
ALWEER NIET VERZONDEN! Enorme fuckup zou ik nu toch denken? reden was: \"ik zou het niet weten hoe het kan, ik kom net terug van vakantie, hij gaat er vanavond zeker uit\". Een sorry kon er overduidelijk niet vanaf, ik was merkbaar erg vervelend met mijn toch wat verontwaardigde taalgebruik.

Met volle vertrouwen wacht ik vrijdag (vandaag) het pakketje af. mmmm. niets? even bellen dan maar.

\"Ja, wat is er?\" vroeg de persoon die opnam, ERRUG klantvriendelijk! na vriendelijk te hebben gevraagd of mijn pakket al bij het sorteercentrum was, werd deze beantwoord met \"hij is er nog niet uit hoor\". Hoe dat kon? \"Hij is pas vanochtend besteld hoor meneer\" Na toch duidelijk te hebben gemaakt dat hij echt al dinsdag was besteld ging hij even navragen (volgens mij dat soort navragen uit die reclame van Bol.com (even zoeken of uw camera op voorraad is -> WC -> nee sorry, op)).
Het navragen resulteerde in een: \"wat raar, hij gaat er vanavond uit.\" Sarcastisch vroeg ik of hij er de komende week elke avond uitging. \"Het kan soms even duren\". Ik had in de drie dagen vanuit Eindhoven erheen kunnen lopen, kunnen babbelen met de leuke dames daar, blijven \"logeren bij eentje\", teruglopen en een middag op de Kermis in Tilburg kunnen rondlopen...
Toen ik vroeg of ik de chef even kon spreken \"was ie niet aanwezig\". Vandaar dat ook niemand weet wat ze moeten doen denk ik dan maar. Ook bij dit gesprek kon een Sorry er niet van af.

MAAR: er is hoop! 82 uur na mijn bestelling heb ik nu eindelijk een track and trace nummer! Woohoo!

Hier ga ik dus NOOIT meer iets kopen, stelletje amateurs.

Pluspunten
  • De naam klinkt hip