5.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
7

Alternate verleent GEEN garantie

Gepubliceerd op 30 maart 2010 door GerardD.

Vanaf dag één (17-januari-2010) stabiliteitsproblemen met het moederbord Asus P6T7. Geheugen (Kingston) getest en goed.
Na twee maanden herkent het bord geen geheugen meer.
Terug naar Alternate. GEEN garantie, want enkele socket pinnen waren beschadigd en dat was mijn schuld. Mijn argumenten ten spijt, geen garantie, geen retour, dus ruim €400,00 in de prullenmand. Het bord was onderdeel van een order van €2017,20 inclusief BTW. Ik kocht het als bedrijf.
Zeer slechte service.
Ik ben zelf een zeer ervaren ICT-er en werk zeer accuraat, maar volgens de technische jonge mannen kan ik geen processor plaatsen zonder het socket te beschadigen. Ook de zogenaamde 'chef' (Sjonnie met gouden ketting) was dezelfde mening toegedaan: User abuse.
Men kwam niet uit hun kringredenering.
Voor mij duidelijk: het bord was vanaf dag één defect, dus heb ik recht op garantie.
Ik heb het moederbord in de prullenmand moeten deponeren, met een zeer onbehaaglijk en onrecht gevoel.
Later nog sales gesproken van B2B, maar zij malen niet om ontevreden klanten, want ze hebben er toch voldoende (de woorden van de sales man).
Ik durf niets meer te kopen bij Alternate, omdat zij onder de garantie uit willen komen.
Waardeloos om zo met je klanten om te (willen) gaan, bah!

Pluspunten
  • Alternate biedt een groot assortiment aan producten.
Minpunten
  • Grof in de mond tegen klant (mij), ik niet tegen hen).
  • Willen garantie ontwijken.
Aan te bevelen

Nee, geen service, geen aanbeveling.