4.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Slecht. Trage afhandeling, rekening ontoegankelijk

Gepubliceerd op 12 juli 2018 door JD.

Rekening aangevraagd, na 2 dagen kreeg ik mail met verzoek om overmaken van 1 euro plus kopie ID, belofte dat het binnen 2 dagen geregeld zou zijn. Na 3 dagen nog niets, geklaagd via Whatsapp; toen kreeg ik een mail dat ze (ongevraagd!) mijn persoonlijke gegevens hadden gewijzigd (ik weet niet hoe, want kon nog steeds niet bij mijn rekening/profiel). Kreeg vervolgens mail met gebruikersnaam. Maar na de eerste keer was inloggen niet meer mogelijk - zogenaamd fout wachtwoord. De knop voor wachtwoord resetten werkte niet (de beloofde link kwam niet). Wel voortdurend standaard ontvangstbevestigingen met een boel geleuter over klantvriendelijkheid enz. Meteen weer opgezegd wegens wanprestatie.

Aan te bevelen

Nee, grote traagheid bij afhandelen aanvraag, en vervolgens was de rekening niet toegankelijk