1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Minachting voor de klant?

Gepubliceerd op 13 februari 2019 door Henk.

Van mij krijgt Carglass nog geen ster!
Een maand of wat geleden heb ik aan het hoofdkantoor een keurig nette vraag gesteld, wat de kosten zijn van een ruitenwisser voor mijn auto.
De specificaties van de auto heb ik natuurlijk aangegeven.
Eenzelfde ruitenwisser heb ik namelijk een jaar of 3 a 4 voor nog geen 8 Euro daar gekocht en verwacht dus nu een prijs die daar redelijk in de buurt ligt.
Omdat enige respons na 3 weken uitbleef ben ik gelijk maar naar de vestiging in Den Bosch gereden.
Ik viel achterover van de prijs, die er nu voor gevraagd werd: 19,90 Euro!.
Voor exact hetzelfde type.
Ik ging gelijk rechtsomkeer.
Geen ster dus voor Carglass met als argument:
1. Niet reageren op klantenvragen.
2. Prijsverhogingen in enkele jaren tot 250% doorvoeren.
Inmiddels heb ik bij Amazone.de dezelfde ruitenwisser besteld met gratis bezorging voor de prijs van 7,67 Euro. Dat is pas een goeie prijs!
Ik had me een hoop moeite en ergernis kunnen besparen.